תפריט נגישות

אליה רחי רוזן ז''ל

בת שרה זיידנרייס וצבי
נולדה בט' באדר ב' תשכ"ז, 21/3/1967
התגוררה בבת חפר
חללת פעולת איבה
בד' בכסלו תשס"ו, 5/12/2005
מקום אירוע: נתניה - בכניסה לקניון השרון
הובאה למנוחת עולמים בקיבוץ בחן
אזור: חסרי דת, גוש: 3, חלקה: 1,
הותירה: בעל, שני בנים ובת, הורים, אח ואחות
אליה מונצחת באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 75

קורות חיים

רחי (אליה), בת שרה וצבי זיידנרייס, נולדה בישראל בט' באדר ב' תשכ"ז (21.03.1967). בת בכורה להוריה ונכדה ראשונה לאמה וליעקב ששון. גדלה ברמת אביב, אחות לשי וקרן.

רחי סיימה את לימודיה במגמה הביולוגית בתיכון אליאנס (כל ישראל חברים) ברמת אביב בשנת 1985. בשנים 1982 עד 1985 הייתה פעילה במסגרת תנועת הצופים בשבט "אביב" כמדריכה וכרשג"דית (ראש גדוד), כולל הדרכת חוץ בשכונת התקווה. בשנים 1983 - 1985 התנדבה כחובשת במד"א.

בצבא שירתה רחי בחיל שלישות, כראש לשכה של מפקד מחוז. בהמשך למדה באוניברסיטת בן-גוריון בבאר שבע, בחוג למדעי ההתנהגות, והשלימה תואר בוגרת האוניברסיטה בשילוב עם לימודים באוניברסיטת תל אביב, שם קיבלה את פרס הנשיא למעורבות חברתית.

בפברואר 1991, לקראת סיום לימודיה, התחתנה רחי עם גדי. בני הזוג גרו תקופה בתל אביב ובבת ים, שם נולדו בנם גל (1994) ובתם נועם (1996). ב- 1994 החלה רחי לעבוד בחברה לניהול פרויקטים, בתחום הנדסת אנוש.

בשנת 1997 עברה המשפחה לגור ביישוב בת חפר בעמק חפר, שם נולד הילד השלישי, רועי (2000). כשנה לאחר לידתו שינתה רחי את שמה לאליה, וכן שינתה כיוון מקצועי ונחשפה לעולם החינוך שקסם לה, כמנחה בפרויקט מיכא"ל (מיצוי כישורים אישיים למצוינות) וכן דרך ההיכרות וההתמקצעות בשיטות אבחון וטיפול בכלי העשרה אינסטרומנטלית, לפי תורתו של פרופ' ראובן פוירשטיין.

בתקופה זו, לאחר הלידה בשנת 2000, התאפיינה אליה באנרגיה רבה לחדש וליצור. רוח העשייה והיצירתיות ליוו אותה בעבודות יצירה מגוונות (ציור על עץ, זכוכית, פימו, וכו') ובהפקות מוצלחות ומרגשות של אירועים משפחתיים גדולים, כל אלה במקצועיות רבה ועם נתינה מכל הלב. היא גם הרבתה לקרוא ולנסוע לטייל בחו"ל, ובשנים האחרונות אף התפנתה לעסוק בספורט, והכול במקביל ללימודיה במכללת רמת גן לתואר שני במינהל עסקים מטעם אוניברסיטת האריוט-ואט.

בדצמבר 2005 אמורה הייתה אליה להתחיל לעבוד בחברת הייטק גדולה, בתפקיד מאתגר ומיוחד עבורה. כחלק מההתארגנות לקראת התפקיד החדש התכוננה לחדש לעצמה את הביגוד, וביום שני ד' בכסלו תשס"ו (05.12.2005) נסעה עם חברתה אורית קטנר, גם היא תושבת בת חפר, לנתניה. לאחר סיבוב בעיר נכנסו לקניון "השרון". ביציאתן מהקניון, בשעה 11:28, פוצץ את עצמו לידן מחבל מתאבד, ואליה נרצחה.

בפיגוע נרצחו עוד ארבעה אנשים ונפצעו עשרות, בהם אורית חברתה, שהייתה מספר צעדים ממנה, עדה לזוועה שהתרחשה.

אליה הייתה בת 38 במותה. היא הובאה למנוחות בבית העלמין בקיבוץ בחן. הותירה אחריה את בעלה גדי, ילדיה גל, נועם ורועי, הוריה שרה וצביקה, אחיה שי וקרן, בני משפחה אוהבים נוספים, חברים ומכרים, עם געגועים אינסופיים, תהום של צער וכאב שאינו נותן מנוח.

על המצבה של אליה נכתב: "אהובה שלנו, חיוך מדבק ויופי כובש, כדור אנרגיה של אהבת החיים עם יצירתיות, יופי ושלמות, הליכה עם הלב ועשייה תמידית. הלכת מאיתנו בסערה.

מתגעגעים ואוהבים אותך, אליה".

כתבו אוהביה של אליה: "בשבריר שנייה נקטעו חלומותיה, התלהבותה העצומה, אנרגיית חייה השופעת של אישה אהובה, שפעלה על פי ליבה, עם הרגש הפנימי, האינטואיציות והתחושות החזקות שהיוו מצפן תמידי לדרכה בחיים. אהובה שלנו, חלל עצום נפער, שאינו נתפס ואינו ניתן לעיכול."

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי