תפריט נגישות

יוסי שושן ז''ל

בן תמר ושמעון
נולד בב' באייר תשל"ג, 4/5/1973
התגורר באופקים
חלל פעולת איבה
בכ"א באב תשע"א, 20/8/2011
מקום אירוע: באר שבע
הובא למנוחת עולמים באופקים
חלקה: 26, שורה: 2
הותיר: אישה, שתי בנות ובן, אח וחמש אחיות
יוסי מונצח באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 80

קורות חיים

יוסי, בן תמר ושמעון, נולד בישראל ביום ב' באייר תשל"ג (04.05.1973). נולד וגדל באופקים, בן למשפחה בת שבעה ילדים, אח ליאיר, חוה, יפה, קלודין, דורית וגולדה.

יוסי למד באופקים, תחילה בבית ספר יסודי "ישורון" והמשיך לתיכון המקיף העירוני.

מגיל צעיר יוסי בלט כספורטאי מחונן. הוא שיחק כדורגל ועד מהרה בלט כשוער מוצלח. במשך שנים הוא שיחק כשוער בקבוצת עירוני אופקים, ואחרי התפרקותה הצטרף לבית"ר באר שבע. במקביל הוא שיחק כשוער במשחק הכדורגל באולמות, הגן על שערה של קבוצת אס"א בן-גוריון מבאר שבע וביוני 2011 זכה איתה באליפות המדינה. כן היה שוער בנבחרת ישראל בכדורגל אולמות.

כשהיה יוסי שוער פעיל הוא עבר בהצלחה קורס מאמנים במכון וינגייט הסמוך לנתניה, ובראשית 2011, כשפרש ממשחק פעיל על הדשא, מונה להיות מאמן השוערים במחלקת הנוער של קבוצת הפועל באר שבע. כן עבד כמאמן נוער במתנ"ס אופקים. בכל אותה תקופה המשיך להיות שוער פעיל בנבחרת הכדורגל באולמות.

יוסי נשא את לילך לאישה, ובני הזוג הקימו את ביתם באופקים. בסוף 2004 נולדה ליאור, ובסוף שנת 2007 נולדה ליהי. יוסי עבד כפקח בעיריית אופקים, היה מוכר בעירו ואהוב על כולם. הוא המשיך בעבודה זו גם כשהמשפחה עברה לגור בבאר שבע.

במוצאי שבת אור לכ"א באב תשע"א (20.08.2011) נורו כמה מטחי טילים מרצועת עזה לעבר באר שבע. יוסי שהה באותו זמן באופקים אצל בני משפחה, וכשהחל הירי יצא לבאר שבע להיות עם אשתו ההרה ובנותיו. בהגיעו לבאר שבע התפוצץ טיל סמוך לרכבו. יוסי, שלא הספיק לתפוס מחסה, נהרג במקום.

בן 38 במותו. יוסי הובא למנוחת עולמים בבית העלמין באופקים. הותיר אישה הרה ושתי בנות, אח וחמש אחיות. כחודש וחצי אחרי מות יוסי ילדה אלמנתו לילך בן - איתמר.

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי