תפריט נגישות

דרור גזרי ז''ל

בן זהבה וטוביה
נולד בכ' בטבת תשל"ד, 14/1/1974
התגורר בשדרות
חלל פעולת איבה
בד' בשבט תשס"ה, 13/1/2005
מקום אירוע: מסוף קרני, עזה
הובא למנוחת עולמים בשדרות
אזור: חלקת בבא יגו, גוש: 1, חלקה: 1, שורה: 9
הותיר: אישה, אם, שתי אחיות ואח
דרור מונצח באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 65

קורות חיים

דרור, בן זהבה וטוביה, נולד בישראל בכ' בטבת תשל"ד (14.01.1974). אח למרגלית, אביחי ואתי. נולד בקיבוץ אור הנר, ובגיל צעיר עבר עם משפחתו לשדרות. למד בבית ספר יסודי בעירו, ובבית ספר תיכון בבאר שבע.

לאחר שירותו הצבאי שב דרור לשדרות. שנים אחדות עבד בחקלאות ובגינון במסגרת הקק"ל, ובשנת 2000 החל לעבוד כאיש ניקיון ואחזקה במחסום קרני, המעבר בין ישראל לרצועת עזה. היה מרוצה מעבודתו, וכשנשאל על היותו במקום מסוכן אמר: "אין ברירה. הממשלה החליטה שצריך להיות מעבר פתוח, ולכן מישהו צריך לעבוד שם".

בשנת 2004 נשא דרור לאישה את תמי. בני הזוג גרו בשדרות, ותכננו להקים בעיר את משפחתם.

ביום חמישי בלילה, ד' בשבט תשס"ה (13.01.2005), סמוך לשעה 23:00, הפעילו מחבלים מטען חבלה בצד הפלסטיני של מחסום קרני. המטען פוצץ את הדלת לצד הישראלי, והמחבלים פתחו באש על הישראלים שהיו במקום. בפיצוץ המטען ובירי נרצחו שישה ישראלים. ארבעה מהם היו עובדי המקום, ובהם דרור.

דקות אחדות לאחר הפיגוע חוסלו המחבלים ע"י אנשי אבטחה וחיילים שהיו במחסום.

דרור היה בן 31 במותו, יום לפני יום הולדתו. הניח אישה, אם, אח ושתי אחיות. הובא למנוחות בבית העלמין בשדרות.

ספד לדרור דודו: "מתת על קידוש ערכי המדינה... אהבת את המדינה, שירתת אותה בגאווה על אף הקשיים, בכל פעם שנקראת למילואים הלכת בשמחה... כאיש משפחה היית מסור מאוד לאשתך תמי ולאמך זהבה. רצית לקנות בית, להוליד ילדים ולחיות חיים שקטים... למרות כל הקשיים החיוך תמיד היה על פניך. האמנת כי הכול יסתדר, בסופו של דבר..."

ספדה לדרור אחותו: "דרור האח הקטן שלי. טוב לב, אוהב אדם ונעים לבריות. אדם מלא אהבה, ועד כמה שקשה לומר במעמד מר זה – אדם מלא תקווה. אופטימיסט חסר תקנה, שהאמין תמיד שהכול יהיה טוב... דרור, שעושה תמיד את הדבר הנכון. דרור, שהיה, נשאר ותמיד יהיה האח הקטן שלי".

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי