תפריט נגישות

גילה שרה קסלר ז''ל

בת בריג'יט ועזרא
נולדה בי"א בתשרי תשמ"ג, 28/9/1982
התגוררה בעלי
חללת פעולת איבה
בט' בתמוז תשס"ב, 19/6/2002
מקום אירוע: ירושלים - צומת הגבעה הצרפתית
הובאה למנוחת עולמים בעלי
שורה: 3
הותירה: הורים, אח ושתי אחיות
גילה שרה מונצחת באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 74

קורות חיים

גילה שרה, בת בריג'יט ועזרא, נולדה בירושלים בי"א בתשרי תשמ"ג (28.09.1982). אחותם של שלום, חנה וכלילה. היא גדלה ביישוב עלי שבשומרון.

גילה הייתה ילדה יפת מראה, חייכנית ומלאת שמחה. תמימה וישרה, אמיצה ונחושה בכל הליכותיה. "ילדה של אימא" הייתה, מסורה למשפחתה באופן מיוחד.

גילה הייתה תלמידה מצטיינת בבית הספר "אהל שילה" ביישוב שילה, וחניכת תנועת "בני-עקיבא". היא הרבתה לעסוק בספורט, ובייחוד הצטיינה בהתעמלות קרקע.

גילה המשיכה ללימודים בתיכון במעלה אפרים, בו סיימה בהצלחה י"ב כיתות. היא בגרה והייתה לצעירה מקסימה, אופטימית, אכפתית ומעורבת. אהבה לסייע לכולם, והייתה אהובה ואהודה על כל מכריה, ביישובה ומחוצה לו.

בתום לימודיה בתיכון גילה התנדבה לשירות לאומי בסוכנות היהודית בירושלים, ביחידה לתקשורת עם הקהילות בתפוצות (המחלקה החינוכית). גם כאן היא נודעה כמסורה ביותר לתפקידה, משקיענית אמיתית שביצעה את עבודתה בצורה נפלאה.

ביום רביעי לפנות ערב, ט' בתמוז תשס"ב (19.06.2002), גילה הייתה בדרכה הביתה, והמתינה לאוטובוס בתחנה שבצומת הגבעה הצרפתית בירושלים. מחבל פלסטינאי מתאבד, חמוש במטען חבלה כבד, הגיח לפתע מתוך מכונית ורץ אל קהל הממתינים לאוטובוסים, במטרה ברורה לבצע פיגוע. חייל משמר הגבול, שהיה במקום, הבחין בו וניסה לעוצרו, אך המחבל הצליח להתחמק אל בין ההמון ולהפעיל את המטען. בפיגוע נרצחו שבעה בני אדם, בהם גילה, ועשרות נפצעו.

בת 19 במותה. גילה הותירה הורים, אח ושתי אחיות. היא הובאה למנוחת עולמים בבית העלמין שביישוב עלי.

"גילה הייתה ההיפך המוחלט לרשע, ששם קץ לחייה", כתבה אימה. על מצבתה של גילה נכתב: "ישרה ותמימה בכל הליכותיה, אהבה את יהדותה, עמה וארצה".

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי