תפריט נגישות

רן קורן ז''ל

בן רחל ושמעון
נולד בד' באדר ב' תשמ"ד, 7/3/1984
התגורר בחיפה
חלל פעולת איבה
בי"ח בניסן תשס"ב, 31/3/2002
מקום אירוע: חיפה - "מצה", נוה שאנן
הובא למנוחת עולמים בחיפה - שדה יהושע
אזור: ד, חלקה: קד, שורה: 4
הותיר: אם ואחות
רן מונצח באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 74

קורות חיים

רן, בן רחל ושמעון, נולד בחיפה בד' באדר ב' תשמ"ד (07.03.1984). אח צעיר לדנה, אחריו נולד אחיו גל. למד בבית הספר "אחדות" שבקריית מוצקין.

בשנים 1995 עד 1998 גר רן עם משפחתו בלונדון, שם שהה אביו בשליחות מטעם חברת "צים" בה עבד, ולמד בבית הספר "עמנואל קולג'", בכיתות ו'-ח'. בתום השליחות שבה המשפחה לארץ, ורן למד בחיפה, בבית הספר הריאלי העברי.

רן היה ילד מופנם ושקט, אך יחד עם זאת מלא בחדווה ובעל חוש הומור מפותח. הוא אהב את ביתו, את הוריו, את אחיו ואת אחותו, והירבה לבלות עמם. בכיתתו מעידים חבריו כי תמיד חייך, ושהכול חיבבו אותו.

לרן היו תחביבים רבים ומגוונים. הוא הירבה לנסוע על סקייטבורד במדרונות חיפה, ואהב לצפות עם אביו בתוכניות ספורט בטלוויזיה – כדורסל, כדורגל, טניס, הוקי ועוד. כן אהב מחשבים (אף למד במגמת מחשבים בבית ספרו), והיה חובב מוזיקה מושבע, בעיקר מוזיקה שחורה ומוזיקה אלטרנטיבית.

בצהרי יום ראשון, י"ח בניסן, חול המועד פסח תשס"ב (31.03.2002), ישבו רן, אחיו ואביו במסעדת "מצה" שבשכונת נווה שאנן בחיפה. הייתה זו מסעדה חביבה על בני המשפחה והם הירבו לבוא ולסעוד שם. רחל, האם, אמורה הייתה להצטרף אליהם, אך ברגע האחרון התחרטה.

בשעה 14:40 דיברו שמעון ורחל בטלפון. שמעון שאל את רעייתו אם תרצה שיביאו לה משהו מהמסעדה. היא טענה שאין צורך. דקות ספורות לאחר שיחתם זו פרץ לתוך המסעדה מחבל פלסטינאי ופוצץ את עצמו. הפיצוץ גרם לשריפה גדולה ולהרס רב, בין היתר – לקריסת הגג על סועדי המקום. עשרות מיושבי המסעדה נפגעו בפיגוע, 15 נרצחו ובהם רן, אחיו גל ואביו שמעון.

רן היה בן 18 במותו. הותיר אם ואחות. הוא הובא למנוחות בבית העלמין בשדה יהושע, חיפה, לצד אביו ואחיו.

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי