תפריט נגישות

גילה משה ז''ל

בת שמחה ומשה
נולדה בט"ז בסיון תשכ"ג, 8/6/1963
התגוררה בירושלים
חללת פעולת איבה
בי"ג באלול תשס"ג, 9/9/2003
מקום אירוע: ירושלים - "הלל", עמק רפאים
הובאה למנוחת עולמים בירושלים - גבעת שאול
אזור: ח"ק ספרדים, גוש: 11, חלקה: 3, שורה: כז
הותירה: בעל ושני ילדים, הורים, אח ואחות
גילה מונצחת באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 71

קורות חיים

גילה, בת שמחה ומשה אברהם, נולדה בירושלים בט"ז בסיוון תשכ"ג (08.06.1963). בת זקונים להוריה, אחות למאיר ולאורנה. גדלה בשכונת בר אילן בירושלים, שם חוותה ילדות מאושרת במשפחה אוהבת ותומכת. החלה את לימודיה בבית הספר היסודי "למל" וסיימה תיכון ב"ג'ינוגלי" שבשכונת קטמון.

ביום 17.04.1989 נישאה גילה לבחיר ליבה בועז משה, חתונה גדולה ושמחה עם כל בני המשפחה האוהבים והחברים הטובים. בני הזוג עברו להתגורר בשכונת רמות. ביום 02.10.1992 נולדה הבת ספיר, ילדה יפהפיה שהביאה אושר ושמחה לזוג הצעיר. ב- 04.02.1994, חודשים אחדים לאחר שהמשפחה עברה לגור בשכונת פסגת זאב מערב, נולד הבן ניר.

עם לידת הבת החליטה גילה להפסיק את עבודתה בעיריית ירושלים, ולהקדיש את מלוא זמנה ומרצה למשפחה. היא גידלה שני ילדים לתפארת, מוקפים בהמון אהבה, וניהלה בית למופת, בוהק בנקיונו וביופיו. ספיר גדלה והייתה לחברה הכי טובה של אימה, תלמידה למופת, תמיד פעילה, סובבת חברות וחברים לרוב. ניר גדל והיה לילד שקט ונעים, תלמיד טוב, וכדורגל הוא תחביבו העיקרי.

כשגדלו הילדים החליטה גילה לצאת לעבוד מחוץ לבית. תחילה עבדה כפקידה במרפאת שיניים, ומאמצע שנת 2003 עבדה כפקידה בסוכנות ביטוח במרכז העיר. עד מהרה הוכיחה את יכולתה, זכתה לאמון מוחלט ממנהליה וניהלה בהצלחה את המשרד. היא הקפידה שעבודתה לא תפגע בבית, את יום עבודתה החלה לאחר ששלחה את ילדיה לבית הספר, ובצהריים חזרה כדי לקבל אותם עם ארוחה חמה.

גילה הייתה קשורה מאוד לכל בני משפחתה. לאימה, שמחה, הייתה מתקשרת מדי יום ושואלת בשלומה. האב משה נעזר בה רבות בכל צעדיו ומעשיו. האח הבכור, מאיר, תמיד דאג על גילה ושמר עליה מכל משמר. אורנה, האחות הגדולה, הייתה חברתה הטובה ביותר של גילה. הן דיברו בטלפון והתראו מדי יום, יחד גידלו את הילדים, יחד חגגו את החגים והשמחות.

ביום שלישי בלילה, י"ג באלול תשס"ג (09.09.2003), פוצץ מחבל-מתאבד את חומר הנפץ שעל גופו בקפה "הלל" שברחוב עמק רפאים, במושבה הגרמנית בירושלים. רבים מיושבי המקום נפגעו, ושבעה אנשים נרצחו בפיגוע, בהם גילה.

באותו ערב החליטה גילה, לאחר יום עבודה מלא ולאחר שהספיקה לצאת עם ילדיה לסידורים בעיר ולרשום את בנה לחוג לכדורגל, להיענות להזמנת חברה וללכת להופעה בבית הלוחם בירושלים. היה זה בניגוד למנהגה, שכן היא לא הרבתה לצאת מהבית אלא אהבה לשהות בו עם משפחתה. בתום ההופעה ישבו השתיים בבית הקפה. גילה מתה בפיגוע מפגיעת רסיס מתכת בליבה, וחברתה נפצעה.

בת 40 במותה. גילה הותירה בעל, בת ובן, הורים, אח ואחות. הובאה למנוחות בבית העלמין בגבעת שאול, ירושלים.

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי