תפריט נגישות

יעקב ימין ז''ל

בן שמחה ומרדכי
נולד בתש"ג, 1943
התגורר בירושלים
חלל פעולת איבה
בו' בשבט תשנ"ז, 14/1/1997
מקום אירוע: ירושלים
הובא למנוחת עולמים בירושלים - הר המנוחות
אזור: כורדים, חלקה: צפון א, שורה: 30
הותיר: אישה, ארבעה ילדים ואחים
יעקב מונצח באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 56

קורות חיים

יעקב, בן מרדכי ושמחה, נולד בשנת תש"ג, (1943), בדיירבקל, טורקיה. עלה לארץ בשנת 1950, בהיותו בן שבע שנים. המשפחה התגוררה בירושלים, ויעקב התחנך בגימנסיה העברית בשכונת רחביה.

המשיך ורכש השכלה גבוהה באוניברסיטה העברית בהר הצופים. בסיום לימודיו עבד בתפקיד חשב השכר במלון "קינג דיויד", לאחר מכן עבד כחשב במלון "לרום". משרתו האחרונה הייתה מנהל עבודה בחברת הבנייה "ברקן".

יעקב היה נשוי לאסתר ואב לארבעה: מוטי, סימה, שרית ומירב. הוא היה בעל ואב נהדר. אהב מאוד לטייל, וניצל כל הזדמנות לטייל עם בני משפחתו ולהתרשם מנופיה של הארץ.

יעקב אהב מאוד לקרוא ספרות יפה בעברית ובאנגלית. הייתה לו חיבה מיוחדת למחזות של שייקספיר ולכתביו של ש"י עגנון. הוא היה בקיא בתנ"ך, ואהב לשבץ ביטויים פיוטיים מהספרות ומהתנ"ך בדבריו. תמיד נהג לספר חוויות מילדותו בצורה הומוריסטית, שהעלתה חיוך על פני שומעיו.

יעקב היה אדם הגון וישר בכל רובדי חייו, ואהוב על הבריות.

ביום שלישי ו' בשבט תשנ"ז, (14.01.1997), יצא יעקב למקום עבודתו, אתר הבנייה של בית אחיו שעמד בשלבי סיום. לרוע המזל, הפועל הקבוע לא הגיע לעבודה ויעקב אסף פועל מזדמן לעבודה יומית, והסיע אותו למקום העבודה. כשיעקב שהה ביחידות עם הפועל בקומת המרתף, תקף אותו הפועל במפתיע עם מכשיר חד והרגו. בצהריים גילה קבלן אינסטלציה את גופתו של יעקב.

בן 54 במותו. יעקב הותיר אישה, בן ושלוש בנות, אחים ואחיות. הובא למנוחות בבית העלמין בהר המנוחות, ירושלים.

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי