תפריט נגישות

יזהר זורי מנסור ז''ל

בן איילה ומירון
נולד בי"ד בשבט תש"ל, 21/1/1970
התגורר במעלה אפרים
חלל פעולת איבה
בכ"ה בשבט תשנ"ג, 16/2/1993
מקום אירוע: פתח תקוה
הובא למנוחת עולמים במעלה אפרים
הותיר: משפחה
יזהר מונצח באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 57

קורות חיים

יזהר (זורי), בן מירון ואיילה, נולד בי"ד בשבט תש"ל, (21.01.1970) בירוחם. למד בבית הספר היסודי רננים בעכו ובתיכון אייל בקריית שמונה.

בגיל ההתבגרות עסק בענפי ספורט רבים: הרמת משקולות, ריצה וכדורגל. זכה בתעודות הצטיינות רבות על הישגיו. יזהר היה אוהד מושבע של קבוצת הכדורגל מכבי חיפה, שלא החמיץ אף משחק שלהם. אסף ותיעד כל פיסת מידע עליהם ותלה בחדרו תמונות, פוסטרים ומזכרות מקבוצתו האהובה.

יזהר היה בחור מלא בשמחת החיים. האמין בבני אדם, אנשים אהבו לשהות במחיצתו וכל מכריו אהבו אותו. אהב מאוד את משפחתו, והיה קשור אליה מאוד. התנהג בכבוד להוריו והתייעץ עימם בכל נושא. הוא גם עזר בפרנסת המשפחה.

אביו סיפר עליו שהיה ילד תמים ואחר כך גבר ביישן. אדם טוב, שחי את ההווה והחל לתכנן את העתיד. אחרי שהשתחרר משרות סדיר, עבר לגור במעלה אפריים ועבד בשמירה. מעסיקיו הכירו אותו כבחור חברותי, רציני ואחראי, שהקפיד להגיע מדי שבוע למטווח ירי כדי לשמור על מקצועיות בעבודתו.

ביום שלישי כ"ה בשבט תשנ"ג, (16.02.1993), בשעה חמש לפנות בוקר, פרצו מחבלים למחסן ציוד לבנייה באזור כפר הבפטיסטים שליד פתח-תקווה, רצחו ביריות את יזהר שהיה על משמרתו, ונמלטו עם ציוד שגנבו.

יזהר היה בן 23 במותו. הוא הובא למנוחות בבית העלמין במעלה אפריים.

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי