תפריט נגישות

יגאל פלש ז''ל

  • נר
    הודלק ע"י הביטוח הלאומי
    בתאריך 30/09/2024,
    כ"ז באלול תשפ"ד

    במלאת שנה לשבת (כ"ב בתשרי תשפ"ד), ה-7 באוקטובר 2023, עובדות ועובדי הביטוח הלאומי מדליקים נר זיכרון וזוכרים בכאב גדול את כל החללים שנרצחו בפעולות הטרור ובמלחמת חרבות ברזל. אנו נמשיך לחבק, לעטוף וללוות את המשפחות השכולות ביראת קודש, בתחושת שליחות ומחויבות גדולה. יהא זכר יגאל פלש חקוק בלבנו לעד.

  • נר
    הודלק ע"י צילה פלש לשם
    בתאריך 15/05/2024,
    ז' באייר תשפ"ד

    יגאל אחינו הצעיר והאהוב, בן הזקונים במשפחה, מאז בשורת האיוב ,אחרי שנותקה התקשורת איתך ועם סינדי , ב-07/10/23, בזמן היותכם בממ'ד, בביתכם בכפר עזה,...מאז, השתנו והתהפכו חיינו ,ונותרנו נדהמים מול השבר הגדול, קרועי לב ונשמה, מחפשים תשובות למחשבות ולשאלות שלא נגמרות, עם כאב ,וצער עמוקים, ללא סוף, במקום שהתחיל עם הבטחה ותקווה ואור, ושהגיע לתהום של חורבן וחושך.... אתה וזכרונך ילוו אותנו, בכל רגע ויום , -כאדם מואר, תורם חכם,מוכשר, מקצוען בכל מה שנוגע, צנוע וישר דרך...וכך-עד כלות... זכרונך עמנו ובתוכנו, ונשמתך צרורה בין החיים...ובינינו לעד זכרונך ברוך אהובנו

  • נר
    הודלק ע"י הביטוח הלאומי
    בתאריך 07/05/2024,
    כ"ט בניסן תשפ"ד

    עובדות ועובדי הביטוח הלאומי מדליקים נר זיכרון זה בראש מורכן ובכאב גדול לזכרם של כל חללי ונרצחי פעולות האיבה. אנו נמשיך לחבק, לעטוף וללוות את המשפחות השכולות ביראת קודש, בתחושת שליחות ומחויבות גדולה. יהא זכר יגאל פלש ברוך לעד.

  • נר
    הודלק ע"י הביטוח הלאומי
    בתאריך 09/11/2023,
    כ"ה בחשוון תשפ"ד

    עובדי הביטוח הלאומי מרכינים ראש. זכר החללים כולם נצור בליבנו לעד.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי