תפריט נגישות

אלדד אביר ז''ל

בן ידידה-הרמיניה וחיים
נולד בי"ג בטבת תשי"ט, 24/12/1958
התגורר במגדלים
חלל פעולת איבה
בא' באדר תשס"ו, 1/3/2006
מקום אירוע: סמוך למגדלים, מזרח השומרון
הובא למנוחת עולמים בתל אביב - ירקון
אזור: 3, גוש: 12, שורה: 28
הותיר: אישה, בן ובת, אם ושני אחים
אלדד מונצח באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 61

קורות חיים

אלדד, בן ידידה-הרמיניה וחיים, נולד בבואנוס איירס בירת ארגנטינה בי"ג בטבת תשי"ט (24.12.1958). אח צעיר לאריה ולגדעון. כשהיה כבן שלוש שנים עלתה המשפחה לישראל, לרמת גן.

אלדד גדל והתחנך ברמת גן. כשסיים את לימודיו היסודיים בבית הספר "ארנון" המשיך לבית ספר תיכוני טכני בחיפה. בסיום הלימודים התגייס לצה"ל ושירת בהנדסה קרבית. במהלך שירותו השתתף במלחמת לבנון (1982). סיים שירות מלא ומאז ועד יומו האחרון שירת במילואים כל אימת שנקרא.

כשהיה אלדד כבן 23 נסע לאוסטרליה, שם חי כעשר שנים. בארץ זו נולד, בחודש מרס 1989, בנו ירדן. בשנת 1992 שב אלדד לארץ. בשנים הבאות עבד בכמה מפעלים, בהם "כתר פלסטיק" ו"ליפסקי".

בשנת 1997 עברו אלדד ורעייתו דבורה (דבי) למגדלים, יישוב קהילתי במזרח השומרון, בין אריאל לבקעת הירדן. במגדלים נולדה בחודש נובמבר 2002 בתם של בני הזוג, יהלי. אלדד ניהל את תחנת הדלק בכניסה ליישוב. כן היה מעורה מאוד במקום מגוריו, והיה חבר בוועד היישוב.

ביום רביעי א' באדר תשס"ו (01.03.2006) הגיעו שלושה מחבלים לתחנת הדלק בכניסה למגדלים ורצחו בירייה מטווח אפס את אלדד, המנהל במקום, בעת שישב במשרדו.

אלדד היה בן 47 במותו. הובא למנוחות בבית העלמין ירקון בתל אביב. הותיר אישה, בן ובת, אם ושני אחים.

ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה, ערב יום העצמאות תשס"ו, ספדה לאלדד גיסתו: "... אלדד. חלפו כחודשיים מאז לכתך, והזמן נדמה כנצח. חסרונך רב. היית איש ארץ ישראל היפה, אוהב הארץ ומוקירה. לא נלחמת בצבא ולא נפלת בקרב, נפלת בקרב על הפרנסה עליה נלחמת.

אנו משתדלים לקיים את הבטחתנו לך, לשמור על דבי ויהלי. היה סמוך ובטוח - יהלי מחייכת, צוחקת, מאושרת. אך יחד עם זאת אינה מפסיקה לשאול עליך ולקוות שתשוב מהעבודה. לדבי קשה, ולעולם לא נבין עד כמה...

אני בטוחה שאתה מתבונן שם מלמעלה ורוצה להגיד לדבי את מה שאמרת תמיד: 'אם יקרה לי משהו אני רגוע, יש לך האחיות שלך'. אלדד. אני בטוחה ששם מלמעלה אתה שומר ומסדר את הכול, ואני מבקשת ממך: שלח לנו כוחות להמשיך, כי אנו זקוקים לכל טיפת כוח.

זיכרונך ייחקק בליבנו לעד."

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי