תפריט נגישות

אהרון בן ישראל אליס ז''ל

בן מלוני ופרינס אלחנן
נולד בי"ח באלול תש"ל, 19/9/1970
התגורר ברעננה
חלל פעולת איבה
בה' בשבט תשס"ב, 17/1/2002
מקום אירוע: חדרה
הובא למנוחת עולמים בדימונה
גוש: נוכרים, חלקה: גויים, שורה: 5
הותיר: בת-זוג וילד, הורים, אחים ואחיות
אהרון בן ישראל מונצח באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 62

קורות חיים

אהרון בן ישראל, בן מלוני (תהילה בת ישראל) ופרינס (אלחנן בן שליח), נולד בישראל בי"ח באלול תש"ל (19.09.1970). הוריו, תושבי שיקגו, הגיעו לישראל דרך ליבריה כחלק מקהילת בני העבריים, והתיישבו בדימונה. אהרון בן ישראל היה הצבר הראשון שנולד לבני העבריים, ולו שבעה אחים ואחיות.

אהרון, ילד שקט ומנומס, גדל בדימונה ולמד בבית הספר של הקהילה, בי"ס "המלכות הקדושה". תלמיד טוב היה, מדריך בארגון נוער וחובב כדורסל.

מגיל צעיר אהרון אהב לשיר, והופיע עם אחיו ועוד שני חברים בחגים ובאירועים שונים של הקהילה. משבגר עבד זמן קצר כפועל בניין, אולם עיקר מרצו הופנה לשירה. הוא שר בעברית, אנגלית ורוסית, הופיע לבד או עם להקות שונות, במועדונים, באירועים ובבסיסי צה"ל בכל חלקי הארץ. בשנים האחרונות הירבה להופיע עם הזמרת עידית הלוי בכל הארץ.

אהרון גר ברעננה עם חברתו לזלי וילדיה מנישואים קודמים, ילדים שאהבו אותו והוא אהב אותם מאוד והיה להם כאב. בחודש אוקטובר 2000 נולד בנם המשותף של לזלי ואהרון, ג'ורדן.

ביום חמישי בלילה, ה' בשבט תשס"ב (17.01.2002), סמוך לשעה 23:00, נכנס מחבל לאולם "ארמון דוד" ברחוב הנשיאים בחדרה והחל לירות ולזרוק רימונים לכל עבר. במקום התקיימה מסיבת בת מצווה ונכחו כמאתיים אנשים. עשרות נפצעו ושישה אנשים נרצחו לפני שהצליחו האורחים להדוף את המחבל החוצה, שם הוא נורה למוות.

אהרון הופיע במקום לאחר שהחליף זמר אחר שחלה. עם הישמע היריות הוא הדף את הזמרת שלצידו לרצפה ובכך הציל אותה, אך הוא עצמו נפגע מכדורים ומת.

אהרון בן ישראל היה בן 31 במותו. הוא הראשון מקהילת בני העבריים שנרצח מפעולת טרור פלסטיני. הותיר בת זוג ובן, הורים, אחים ואחיות. הובא למנוחות בבית העלמין בדימונה.

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי