תפריט נגישות

חיים ויצמן ז''ל

סיפור חייו


חיים, בן אנט וחנניה, נולד במרוקו בט' בתמוז תש"כ (04.07.1960). בשנת 1962 עלה לארץ עם משפחתו וגדל ברמלה. משבגר נישא ונולד בנו אלירן. חיים היה מוכר בין חבריו כידיד אמת שתמיד יעזור לחבר בצרה.
ביום ששי י"ז בטבת תשנ"ד (31.12.1993) בצהריים נרצחו על-ידי מחבל בדקירות סכין דוד בובליל וחיים ויצמן, בעת ששהו בדירתו של דוד בובליל ברמלה.
חיים היה בן 33 במותו, הותיר בן, הורים ואחות. הובא למנוחת עולם בבית העלמין ברמלה.

אבא גדל וחונך ברמלה, המשיך את לימודיו בפנימיה ולאחר מכן הוא חזר שוב לרמלה, הרבה מה לספר על אבא אין לי. מה שכן זכור לי מעט זכרונות שאני מנסה לזכור אותם בעזרת אימי, ומשפחתו הייתי מאוד קטן שהוא נפטר ובכדי לדלות עליו מידע אני נעזר במשפחתו ואמא.
אבא היה איש נמרץ ומלא שמחת-חיים. הוא באמת ובכנות אהב לעזור לאנשים הוא היה מאוד רגיש במיוחד לילדים. הוא עסק בקפיצות חבל שזה היה תחום ספורטיבי מאוד, אהוב עליו והשיג אליפות על כך.
אני זוכר שקיבלתי מאבא תוכי ומאוד אהבתי אותו אבא אהב מאוד חיות הוא גידל ציפורים, ויונים. רכב על סוסים. היתה לו סוסה משלו וכלב זאב משלו, וזה דבר שעבר אלי בירושה בגנים שלי זה נמצא גם אני אוהב חיות כמו אבא.
היום אני נער בן 15 ואני מבין את החיים בצורה שונה וחבל לי שאבא הלך כי ככל שאני גדל יותר כך אני מרגיש בחסרונו, אין מה לעשות היום.
אמא והחיים לימדו אותי להמשיך ולחיות למרות הכאב.!!!

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי