תפריט נגישות

ראובן אבירם איברגימוב ז''ל

בן מפרת ואלכסנדר
נולד בכ"ט באדר תשכ"ד, 13/3/1964
התגורר ברמלה
חלל פעולת איבה
בז' בכסלו תשע"ו, 19/11/2015
מקום אירוע: תל אביב - בית פנורמה
הובא למנוחת עולמים ברמלה - חדש
גוש: 1, חלקה: כ, שורה: 8
הותיר: אישה וילד, אם, אח ואחות
ראובן מונצח באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 78

קורות חיים

ראובן, בן מפרת ואלכסנדר איברגימוב, נולד ביום כ"ט באדר תשכ"ד (13.03.1964) בעיר קוקונד באוזבקיסטן, אז חלק מברית המועצות. אח לשרה ולאלכסנדר. הוא גדל בעיר הולדתו, סיים את לימודיו בבית ספר תיכון מספר ארבע.

אחרי לימודיו התיכוניים למד ראובן את מקצוע הצילום והתמחה בו.

ראובן נשא לאישה את אירה. בני הזוג גרו באוזבקיסטן ובסוף שנת 1989 נולד הבן אוריאל. כעבור כשנה עלתה כל המשפחה לישראל, ואחרי זמן קצר הם התיישבו ברמלה.

בשנת 1991 החל ראובן לעבוד כרתך במפעל "אמקור" בבית שמש. הוא עבד במקום כעשר שנים, ובשנת 2000 עבר לעבוד במפעל "אורלי" לתכשיטים בבניין פנרמה בדרום תל אביב. ראובן התאקלם היטב במפעל, עבד כתכשיטן ועם הזמן התקדם לתפקיד מנהל מחלקת תקן.

ביום חמישי ז' בכסלו תשע"ו (19.11.2015) אחרי הצהריים התקרב מחבל פלסטיני חמוש בסכין אל קבוצת אנשים שהתכנסו לתפילת מנחה בחדר ששימש כבית כנסת בבניין פנרמה בתל אביב, והחל לדקור אותם. בטרם השתלטו עליו הנוכחים הצליח המחבל לפגוע בכמה מתפללים, אחדים נפצעו ושניים נרצחו, בהם ראובן.

בן 51 במותו. ראובן הובא למנוחות בבית העלמין ברמלה. הוא הותיר אישה, בן, אם, אח ואחות.

ספד לראובן בנו אוריאל: ״אסון גדול פקד אותנו, טרגדיה נוראית. אבא היה העוגן של המשפחה, איש שמח עם לב ענק, עם נתינה אין סופית. אדם משכיל, איש ספר עם ידע רחב. אבא היה החבר הכי טוב שלי, אדם צנוע שהלך מאיתנו בטרם עת״.

אלכס, אחיו של ראובן, נפרד ממנו: "חשבתי שאולי זה לא קורה, אבל זה קרה. שרה אחותי ואני חיפשנו אותו אתמול והרגשנו שמשהו קרה, כי הוא תמיד ענה לטלפון. הלב שלנו שבור … העם שלנו סובל ואח שלי ששוכב פה שילם את המחיר. הוא הגן על אנשים בחייו ואנחנו משלמים על הסבל".

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי