תפריט נגישות

אוסאמה נג'אר ז''ל

בן רוזית ואדיב
התגורר בחיפה
חלל פעולת איבה
ב, 4/10/2003
מקום אירוע: חיפה - "מקסים", כניסה דרומית לעיר
הובא למנוחת עולמים בחיפה - קתולי
גוש: א, חלקה: א,
הותיר: אישה ובת, אם ושלושה אחים
אוסאמה מונצח באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 71

קורות חיים

אוסאמה, בן אדיב ורוזית נג'אר, נולד בישראל ב- 25.01.1975. אח לג'סאן, נסים וחוסאם. גדל בחיפה, למד וסיים תיכון בבית הספר הקתולי האיטלקי בכרמל. המשיך ללימודים גבוהים ב"בית הפקיד".

לאחר לימודים הוסמך אוסאמה כטבח, ועבד במקצועו במסעדות בחיפה. מסוף שנות התשעים עבד כטבח ראשי במסעדת "מקסים" בשדרות ההגנה, סמוך לים בכניסה הדרומית לחיפה. היה אהוב מאוד על מנהליו, על שותפיו לעבודה ועל לקוחות המסעדה, אשר רבים מהם הגיעו לסעוד שם במיוחד כדי ליהנות מהמטעמים שהכין.

אוסאמה נישא לקרול. בני הזוג הקימו את ביתם בחיפה, ובחודש נובמבר 2000 נולדה הבת נטלי. אוסאמה אהב מאוד את משפחתו, נתן להם הכול אף על חשבון עצמו. הוא אהב וכיבד את הסובבים אותו, בני משפחה וחברים, ותמיד שמח לעזור לכל מי שביקש זאת.

אוסאמה היה בחור נאה ונעים הליכות, חביב ומוכשר, אשר היה קונה את לב האנשים בשיחה קצרה ומעניינת. אהב מאוד את החיים, ועשה הכול כדי ליהנות מכל יום ויום. מגיל צעיר הוא היה אוהד נלהב של קבוצת הכדורגל מכבי חיפה, הלך לרוב המשחקים של הקבוצה בעיר וגם מחוצה לה והכיר את השחקנים באופן אישי.

בשבת בצהריים, 04.10.2003, פוצצה מחבלת-מתאבדת את חומר הנפץ שבתיקה במרכז מסעדת "מקסים" בחיפה. בפיגוע נפגעו רבים, נרצחו 21 אנשים מבין הלקוחות והעובדים של המסעדה, בהם אוסאמה.

בן 28 במותו. אוסאמה הובא למנוחות בבית העלמין הקתולי בחיפה. הותיר אישה ובת, אם ושלושה אחים.

"לאבד אדם כמו אוסאמה", כתבו בני המשפחה בכאב, "זה כמו לאבד יהלום יקר ערך, שהקשר שלו עם בעליו עובר את הפן הכספי".

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי