תפריט נגישות

חיים חיימקו אזרן ז''ל

בן חביבה ודוד
נולד בתשי"א, 1951
התגורר באשקלון
חלל פעולת איבה
בכ"ג באלול תשמ"ו, 27/9/1986
מקום אירוע: עזה
הובא למנוחת עולמים באשקלון - גבעת ציון
גוש: 3, חלקה: 3, שורה: 36
הותיר: אישה וארבעה ילדים
חיים מונצח באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 49

קורות חיים

חיים, בן דוד וחביבה, נולד בשנת תשי"א, (1951), במרוקו. עלה לארץ בגיל צעיר ביחד עם משפחתו. גדל באשקלון, למד בבית הספר היסודי רמב"ם ואחר כך המשיך לתיכון מקצועי.

חיים בחר להמשיך לחיות באשקלון, נישא לרינת ונולדו ארבעת ילדיו: דודו, ליאור, יוסי וכפיר. בתחילה עבד במפעל הפלסטיק אמבין ולאחר מכן עבר למפעל העץ לבידים, שם שימש מסגר ראשי ואיש אחזקה.

חיים היה איש נעים הליכות, סימפטי, שתמיד התייחס לזולת בחביבות. הוא אהב לעזור ועשה זאת כשחיוך קבוע על פניו. מעולם לא היסס להקריב מעצמו למען האחרים. היה אהוב על הבריות והיו לו חברים רבים.

חובב ספורט מושבע היה, והירבה לשחות. הוא אהב לטייל בחיק הטבע. בשעות הפנאי נהג לעצב ולבנות רהיטים מיוחדים מעץ.

בשבת, כ"ג באלול תשמ"ו, (27.09.1986), נסע חיים ביחד עם חבר לשוק של עזה. הוא השאיר רשמקול לתיקון באחת החנויות ויצא לערוך קניות. כשעצר לקנות ענבים באחד הדוכנים ניגש אליו מחבל, ושיסף את גרונו. חיים זעק לעזרה ופונה מיד למרפאה צבאית ומשם לבית חולים, אך הוא איבד דם רב ונפטר מפצעיו.

חיים היה בן 35 במותו. הובא למנוחות בבית העלמין שבאשקלון.

במכתב שכתב בנו הצעיר, כפיר אזרן, הוא אומר: "לא הכרתי את אבי היטב, כי הוא נפטר כשהייתי צעיר מאוד, אבל הוא הדמות החשובה ביותר בחיי ואני בטוח שהוא היה האדם הכי טוב בעולם. אני מצטער עד מאוד שלא זכיתי להכיר אותו. הייתי נותן כל הון שבעולם על מנת לפגוש בו. תמיד אשמור את זכרו בלבי".

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי