תפריט נגישות

מושיק אלמוג ז''ל

בן רות וזאב
נולד בכ"ט בסיון תש"כ, 24/6/1960
התגורר בחיפה
חלל פעולת איבה
בח' בתשרי תשס"ד, 4/10/2003
מקום אירוע: חיפה - "מקסים", כניסה דרומית לעיר
הובא למנוחת עולמים בחיפה - שדה יהושע
אזור: ד, חלקה: קד, שורה: 2
הותיר: אישה, שני ילדים ושתי אחיות
מושיק מונצח באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 62

קורות חיים

מושיק, בן רותי וזאב, נולד בחיפה בכ"ט בסיוון תש"ך (24.06.1960). ילד שני להוריו, אח לגלית ולאיריס. בעקבות הקריירה של אביו בחיל הים נדדה המשפחה לפורטסמות שבאנגליה, שם החל את לימודיו בבית ספר יסודי. עם שובם לארץ, בשנת 1967, גרה המשפחה בחיפה, ומשם עברה לאילת ולכפר סבא, שם סיים מושיק בית ספר יסודי. המשפחה שבה לחיפה, והוא סיים תיכון עירוני בעיר.

את שירותו הצבאי עשה מושיק כחובש, בחיל הים ובחיל השריון. לאחר שחרורו עבד בסיירת הירוקה של רשות שמורות הטבע, בחברת ספנות בחיפה ובסניף מגן דוד אדום העירוני.

מושיק אהב לטייל, ואהב מאוד את הים, היה שחיין מצוין וצוללן. לאחר שעבד בעבודות שונות בחיפה יצא לטייל בעולם, הגיע לברזיל, לאלסקה, להוואי, וטייל באירופה ובארצות הברית לאורכן ולרוחבן.

בשנת 1987 החל בלימודי כלכלה באוניברסיטה בקליפורניה, והמשיך ללימודי תואר שני במינהל עסקים. בנוסף ללימודיו עבד כמדריך שחייה בקהילה היהודית, כאיש בטחון באל על ובקונסוליה הישראלית, ואחר כך כמנהל שיווק ומכירות של רכיבים אלקטרוניים. כן היה מושיק יועץ אקדמי לתלמידי החוג לכלכלה, ועוזר הוראה בקורס לשיווק בינלאומי.

בשנת 1993 שב מושיק לישראל, לחיפה, עם רעייתו אורלי, לה נישא בארצות הברית, ועם בנם אורן שנולד בינואר 1993. בתחילת 1994 נולד הבן השני, תומר, וכעבור חמש שנים נולדה עדי. מושיק היה בעל מסור, חבר נאמן ואב אוהב לילדיו. אהבתו לטיולים לא שככה, והוא הירבה לטייל עם המשפחה ברכב שטח, או לבדו באופנוע שטח.

עם שובו לארץ מושיק החל לעבוד כמנהל שיווק של מערכות מחשבים, ובהמשך השתלב בתחום הציוד הרפואי – עבד בשיווק בתחום הקרדיולוגיה בחברת "ניאופרם" בהרצליה, ומשנת 2001 היה מנהל השיווק בתחום הקרדיולוגיה בחברת "מדינול". במסגרת עבודתו השתתף והשתלם בכנסים בינלאומיים בתחום עיסוקו.

בשבת ח' בתשרי תשס"ד (04.10.2003) יצאו מושיק, רעייתו וילדיהם, יחד עם הוריו של מושיק, אחותו ובנה, לבלות בחוף הים בחיפה. בצהריים נכנסו לאכול במסעדת "מקסים" הסמוכה, בשדרות ההגנה. סמוך לשעה 14:00 פוצצה מחבלת-מתאבדת את חומר הנפץ שבתיקה במרכז המסעדה. עשרות אנשים נפגעו בפיצוץ, ו- 21 בני אדם נרצחו. בין החללים היו מושיק, בנו תומר, הוריו רותי וזאב אלמוג, ואסף שטייר, בנה של אחותו גלית. בני משפחה אחרים נפצעו בפיגוע.

מושיק היה בן 43 במותו. הותיר אישה, שני ילדים ושתי אחיות. הוא הובא למנוחות בחלקת חללי הטרור בבית העלמין שדה יהושע בחיפה, לצד ארבעת בני משפחתו שנרצחו איתו.

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי