תפריט נגישות

פנינה הקרי עזר ז''ל

בת שמחה ומשה
נולדה בט"ז בשבט תש"ב, 3/2/1942
התגוררה בתל אביב
חללת פעולת איבה
בכ"ו באייר תשס"ב, 7/5/2002
מקום אירוע: ראשון לציון - א. תעשייה חדש (שפילד)
הובאה למנוחת עולמים בתל אביב - ירקון
אזור: 3, גוש: 12, שורה: 31
הותירה: בעל, ארבעה ילדים, עשרה נכדים ואח
פנינה מונצחת באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 66

קורות חיים

פנינה, בת שמחה ומשה עזר, נולדה בתל אביב בט"ז בשבט תש"ב (03.02.1942). אחותו של חיים. היא גדלה והתחנכה בתל אביב, בשכונת כרם התימנים. למדה בבית הספר "הילל" ובשעות אחר הצהריים הייתה פעילת בתנועת הנוער של הגדנ"ע.

לאחר שירותה הצבאי פנינה נישאה לאליהו הקרי. בני הזוג גרו בתל אביב, שם נולדו ילדיהם אורלי, עירית, אייל ואסף. פנינה ניהלה את העסק המשפחתי, חברת "הקרי שירותים".

פנינה הייתה אישה נמרצת ועצמאית, ישראלית שורשית ו"צברית" אמיתית – אהבה את הארץ ואת יושביה, אהבה לבלות ולחיות. פנינה הייתה אישה נמרצת, חמה ומלאת חיים, אשר הרבתה לעזור לאנשים רבים, ובמיוחד לנזקקים.

ביום שלישי בערב, כ"ו באייר תשס"ב (07.05.2002), יצאו פנינה, בעלה אליהו וכמה מחבריהם לבלות ב"מועדון שפילד", הממוקם בקומה השלישית של בניין באזור התעשייה החדש של ראשון לציון. בני הזוג נהגו לבוא ולבלות במקום זה באופן תדיר.

סביב השעה 23:00 נכנס למועדון מחבל-מתאבד פלסטינאי, כשהוא חמוש במזוודת נפץ מלאת מסמרים וחלקי מתכת אחרים. המחבל פוצץ את המזוודה, וחלק ממבנה המקום קרס על המבלים בו. 15 בני אדם נרצחו כתוצאה מהפיצוץ, בהם גם פנינה, וכ-50 נפצעו. בעלה של פנינה לא נפגע.

פנינה הייתה בת 60 במותה. הותירה בעל, ארבעה ילדים, עשרה נכדים ואח. היא הובאה למנוחת עולמים בבית העלמין ירקון בתל אביב.

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי