תפריט נגישות

ישראל שיקאר ז''ל

בן לוטי ויעקב
נולד בג' בניסן תשי"ג, 19/3/1953
התגורר בראשון לציון
חלל פעולת איבה
בכ"ו באייר תשס"ב, 7/5/2002
מקום אירוע: ראשון לציון - א. תעשייה חדש (שפילד)
הובא למנוחת עולמים בראשון לציון - גורדון
חלקה: טו, שורה: 20
הותיר: הורים, אישה, שלושה ילדים, נכד ואחים
ישראל מונצח באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 76

קורות חיים

ישראל, בן לוטי ויעקב, נולד באזור בג' בניסן תשי"ג (19.03.1953). אחיהם של ראובן ויוסי. הוא למד בבית הספר היסודי "ראשונים" בבת ים. את לימודי התיכון החל בתיכון "שבח" בתל אביב והמשיך בבית הספר התיכון הטכני של חיל האוויר בחיפה.

ישראל גילה מגיל צעיר חיבה למטוסים ולטיסנים. הוא השתתף בחוגי טיסנאות, אהב לבנות דגמי טיסנים ולהטיסם. היו לו "ידי זהב" – הוא הצטיין בעבודות יד שונות, ובעיקר בגרפיקה.

לאחר השירות הצבאי נישא ישראל לשרה, עימה הביא לעולם את טלי, אלון ושירי. הוא התגורר עם משפחתו בראשון לציון ועבד כמתקין דודי שמש, ובהמשך היה בעל חברה לדודי שמש. "הוא היה אדם טוב שנתן את נשמתו לבית ולמשפחה", סיפרו קרוביו. בין מכריו נודע ישראל בתור אדם שוחר שלום, חייכן תמידי האוהב את החיים.

בערב שלישי, כ"ו באייר תשס"ב (07.05.2002), ישראל הגיע ל"מועדון שפילד" שבאזור התעשייה החדש בראשון לציון כדי לפגוש את אחד מלקוחותיו. סביב השעה 23:00 נכנס למקום מחבל-מתאבד פלסטינאי, כשהוא חמוש במזוודת נפץ מלאת מסמרים וחלקי מתכת אחרים. המחבל פוצץ את המזוודה, והתקרה קרסה על הנמצאים במקום. 15 בני אדם נרצחו בפיגוע, בהם גם ישראל. כשישים איש נפצעו בדרגות שונות.

ישראל היה בן 49 במותו. הותיר הורים, אישה, ילדים, נכד בן שבעה חודשים ואחים. הוא הובא למנוחת עולמים בבית העלמין בראשון לציון.

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי