תפריט נגישות

רחמים רמי דוגה ז''ל

בן חנה וזכי
נולד בכ"ח בסיון תשכ"ו, 16/6/1966
התגורר בקסטל
חלל פעולת איבה
בא' באדר תשס"ד, 22/2/2004
מקום אירוע: ירושלים - גן הפעמון/עמק רפאים
הובא למנוחת עולמים בירושלים - גבעת שאול
אזור: חברה קדישא לעדה הכורדית, שורה: 4
הותיר: אם ושבעה אחים ואחיות
רחמים מונצח באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 65

קורות חיים

רחמים (רמי), בן חנה וזכי, נולד בירושלים בכ"ח בסיוון תשכ"ו (16.06.1966). אח לאוליביה, יעל, איתן, ליאורה, ירון, יגאל ודגנית. גדל במעוז ציון, שם למד בבית ספר יסודי והמשיך לתיכון "מצדה" בירושלים.

בשל בעיות בריאותיות רמי לא יכול היה להתגייס לצה"ל, ומגיל 18 הוא עבד עם אביו, שהיה בעל חברת בנייה. העבודה הייתה בכל רחבי הארץ. בשנת 1991 נפטר האב, והאסון שינה את חייו של רמי ללא הכר. היה זה משבר רציני, שהרע מאוד את מצבו הבריאותי המידרדר.

רמי גדל והיה לצעיר יפה ורגיש, רחש כבוד רב לבני משפחתו והיה אהוב על כולם. היה משענת לאימו בכל מטלות הבית, בקניות ובעזרה בגינה, בה בילה שעות ארוכות בטיפוחה ובנקיונה.

נטיותיו האישיות העיקריות של רמי היו אהבת בעלי החיים, אהבה שלא ידעה גבולות, וכן אהבתו הגדולה לאחיינים ולאחייניות שלו, להם היה דוד מסור, אוהב ואהוב עד מאוד.

ביום ראשון ל' בשבט, ר"ח אדר תשס"ד (22.02.2004), בשעה 08:30 בבוקר, פוצץ מחבל-מתאבד את חומר הנפץ שבתיקו בתוך אוטובוס אגד בקו 14א, שעבר ליד תחנת הדלק הצמודה לגן הפעמון בירושלים. עשרות אנשים נפגעו בפיצוץ. שמונה אנשים נרצחו באוטובוס, בהם רמי, שהיה בדרכו לבדיקות רפואיות.

בן 37 במותו. רמי הובא למנוחות בבית העלמין בגבעת שאול, ירושלים. הותיר אם ושבעה אחים ואחיות.

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי