תפריט נגישות

חביב יוסף ז''ל

בן פרחה ושמעון
נולד בט"ו בשבט תרצ"ב, 23/1/1932
התגורר בנתניה
חלל פעולת איבה
בח' בסיון תשס"ב, 19/5/2002
מקום אירוע: נתניה
הובא למנוחת עולמים בנתניה - שיכון ותיקים
גוש: 22, חלקה: א, שורה: 4
הותיר: אישה, שישה ילדים, שבעה נכדים ואחות
חביב מונצח באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 68

קורות חיים

חביב, בן פרחה ושמעון, נולד בעיראק בט"ו בשבט תרצ"ב (23.01.1932). עלה לישראל בשנת 1950.

משבגר חביב נשא לאישה את מרי. הוא היה אביהם של זכי, דליה, שמעון, איריס, יעל ויעקב. המשפחה התגוררה בנתניה למעלה מארבעים שנה.

במשך השנים חביב עבד כטרקטוריסט, עבד במחלקת הבנייה של תנועת הקיבוץ הארצי והיה שומר בחברת "NDC" בנתניה. בשנת 1984 יצא לגמלאות.

חביב היה איש משפחה למופת, אשר אהב את יקיריו יותר מכל. הוא היה אדם שקט ונדיב, מסביר פנים לבריות ואהוב בכל מקום שהיה בו. מאז שיצא לגמלאות הירבה חביב לטייל, ובפרט אהב ללכת ברגל בחוצות נתניה – בטיילת ודרך השוק – ולפגוש מכרים. הוא אהב לקחת על עצמו את כל קניות הבית, והיה מקדיש את מיטב זמנו לנכדיו הרבים. עם פרוץ האינתיפאדה, כשהיה נשאל אם הוא חושש להסתובב בין ההמון, נהג לומר: "דבר לא יקרה לי לעולם".

ביום ראשון, ח' בסיוון תשס"ב (19.05.2002), בשעה 16:20 פוצץ את עצמו מחבל-מתאבד פלסטינאי, שהיה מחופש לחייל צה"ל, בתוך ההמון הרב שפקד את השוק הפתוח בנתניה. שלושה אנשים נרצחו בפיגוע, בהם חביב. הוא היה אמור באותו ערב להתארח בארוע משפחתי, וכמנהגו מדי יום עבר בשוק בדרכו הביתה.

חביב היה בן 70 במותו. הותיר אישה, שישה ילדים, שבעה נכדים ואחות. הוא הובא למנוחת עולמים בבית העלמין בשיכון ותיקים בנתניה.

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי