תפריט נגישות

רונן אהרון כחלון ז''ל

בן פנינה וצורי
נולד בי"ח בכסלו תשל"ב, 6/12/1971
התגורר בחיפה
חלל פעולת איבה
בי"ז בכסלו תשס"ב, 2/12/2001
מקום אירוע: חיפה - חליסה, קו 16
הובא למנוחת עולמים בחיפה - שדה יהושע
אזור: ד, חלקה: קד, שורה: 3
הותיר: הורים, בת, אח ואחות
רונן אהרון מונצח באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 69

קורות חיים

רונן, בן פנינה וצורי, נולד בחיפה בי"ח בכסלו תשל"ב (06.12.1971). בן בכור במשפחתו, אח לדרור ולגלית. הוא גדל והתחנך בחיפה, למד בבית הספר "עין הים" ובתיכון ע"ש ליאו בק.

בני משפחתו של רונן מתגוררים בחיפה מזה דורות, וכמותם הוא גדל לצד הים ולמד לאהוב אותו בכל מאודו. את שירותו הצבאי עשה בחיל הים.

כשרונן השתחרר מצה"ל הוא פנה לשוק הפרטי. הוא הקים חברת הפקות בתחום הבידור, בה הצליח לבטא את טעמו הטוב ואת מרצו בהפקת אירועים ושמחות. רבים כינוהו: "מגשים חלומות". צעירים וצעירות רבים התקדמו בזכותו בתחום הדוגמנות, שהיה אחד מן המקצועות הרבים בהם עסק בהצלחה.

רונן היה גרוש, ולו ילדה בשם שחר. שחר הייתה כל עולמו של רונן, ואף לחברת ההפקות שלו קרא על שמה. האבהות לשחר הייתה האור בחייו של רונן, ובין השניים נרקם קשר עמוק ומיוחד, שסיפק להם תעצומות נפש נדירות.

רונן היה אדם טוב לב, אופטימי תמידי, שהיה מדביק את סביבתו בתאוותו לחיים. בקרב חבריו היה ידוע כמי שיילך באש ובמים רק כדי לגרום מעט נחת לזולתו. תמיד היה רב תושיה, בעל מטרות רבות מספור ורצון לתרום לחברה. אחת מתוכניותיו לעתיד הייתה להקים מעין בית לנזקקים, מקום בו יוכל כל דורש לקבל מזון, ביגוד וכל סיעוד אחר.

בצהרי יום ראשון, י"ז בכסלו תשס"ב (02.12.2001), היה רונן בין נוסעי אוטובוס "אגד", קו 16, העושה את דרכו משכונת נווה שאנן לתחנה המרכזית בחיפה. היה זה ערב יום הולדתו ה– 30 לפי הלוח העברי, ומסיבה גדולה כבר תוכננה לאחד הימים הקרובים. מעט אחרי השעה 12:00 מחבל-מתאבד פלסטינאי, שזה עתה עלה על האוטובוס, פוצץ את חגורת הנפץ שנשא על עצמו. חמישה-עשר בני אדם נרצחו כתוצאה מהפיצוץ, בהם גם רונן.

רונן היה בן 30 במותו. הותיר בת, הורים, אח ואחות. בי"ח בכסלו, יום הולדתו, הוא הובא למנוחת עולמים בבית העלמין בחיפה.

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי