תפריט נגישות

יהודה חיים ז''ל

בן דינה ויחזקאל
נולד בח' בסיון תשט"ז, 18/5/1956
התגורר בגבעת זאב
חלל פעולת איבה
בל' בשבט תשס"ד, 22/2/2004
מקום אירוע: ירושלים - גן הפעמון/עמק רפאים
הובא למנוחת עולמים בירושלים - גבעת שאול
אזור: קהילת ירושלים, גוש: מב, חלקה: יא, שורה: א
הותיר: אישה ושלושה ילדים, הורים, אחים ואחיות
יהודה מונצח באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 67

קורות חיים

יהודה, בן דינה ויחזקאל, נולד בישראל בח' בסיוון תשט"ז (18.05.1956). נולד וגדל בירושלים, ולו שלושה אחים וארבע אחיות. למד בבית הספר היסודי "מעלה" ובתיכון "בית חינוך", ועוד לפני שירותו הצבאי עבד כחניך בבנק איגוד, בסניף הראשי בירושלים.

לאחר שסיים שירות חובה צבאי עבד יהודה תקופה קצרה בחברת שיווק, ואחר כך חזר לעבוד בבנק איגוד, כמנהל הארכיב. בהמשך דרכו הצטרף לניהול העסק המשפחתי שהקימו הוריו – חנות מכולת ברחוב שלומציון המלכה בירושלים. הוא עבד בחנות עם אחיו, השקיע שעות רבות בעבודה וראה ברכה בעמלו.

יהודה נישא לפאני. בני הזוג גרו בגבעת זאב עם ילדיהם: מורן, חנן ואבנר.

בעת שירות מילואים בלבנון נפצע יהודה, ומאז היה נכה. למרות הכאבים שליוו אותו והטיפולים שעבר הוא המשיך לאהוב ולנצל כל רגע בחיים, לבלות וליהנות עם המשפחה. הוא ידע להרעיף אהבה ולהושיט עזרה, אהב לראות אנשים מחייכים ולא עצובים ואכן הכול נהנו בחברתו.

ביום ראשון ל' בשבט תשס"ד (22.02.2004), סמוך לשעה 08:30 בבוקר, פוצץ מחבל-מתאבד את עצמו בתוך אוטובוס בקו 14 בירושלים, שהגיע מדרך חברון ועבר בסמוך לתחנת הדלק בגן הפעמון, בדרך למרכז העיר. בפיגוע נפגעו כשישים איש, שמונה נרצחו ובהם יהודה. באותו בוקר הוא לקח את הרכב המשפחתי למוסך, משם עלה לאוטובוס בדרכו לעבודה.

בן 47 במותו. יהודה הובא למנוחות בבית העלמין בגבעת שאול, ירושלים. הותיר אישה ושלושה ילדים, הורים, אחים ואחיות.

אביו יחזקאל, שהיה חולה מאוד וללא הכרה מזה כמה שנים, הרגיש שקרה אסון נורא. הוא נפטר זמן קצר אחר כך, ונקבר ליד בנו.

ספדו ליהודה בני המשפחה: "עיניך המחייכות הקרינו אור, חום ואהבה. בהן ראינו זיק של תקווה. בעל לב הזהב, דואג, אוהב ותומך ללא גבולות. המשפחה אצלך הייתה ערך עליון, דאגת לשמור על אחדות המשפחה, אהבת את כולם...

התחלנו חיים חדשים בלעדיך, עצובים וקשים והכול הפך להיות זכרון. לא נשכח אותך לעולם, מתגעגעים מאוד, מעל עינינו ניצבת דמותך עם החיוך כל העת. כמובן שלא נוכל למלא את החלל שנפער, אך נעשה כל שביכולתנו להמשיך את דרכך".

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי