תפריט נגישות

אמי חיים אלמליח ז''ל

בן ארלט ויעקב
נולד בל' בסיון תשל"ה, 9/6/1975
התגורר באילת
חלל פעולת איבה
בי' בשבט תשס"ז, 29/1/2007
מקום אירוע: אילת
הובא למנוחת עולמים באילת
גוש: 1, חלקה: 19א, שורה: 11
הותיר: אישה ובת, הורים ושתי אחיות
אמי חיים מונצח באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 62

קורות חיים

אמי חיים, בן ארלט ויעקב, נולד בישראל בל' בסיוון תשל"ה (09.06.1975). נולד וגדל באילת, בן למשפחה ותיקה בעיר. אח לאודליה ולסיוון. למד בבית הספר היסודי "יעלים" ובתיכון "גולדווטר" באילת.

מגיל צעיר היה אמי מעורב מאוד בכל הפעילויות החברתיות, היה מדריך בתנועת נוער ובגדנ"ע ואחראי על ארגון אירועים חברתיים ומגבשים לרוב. בכל פעילויותיו, כבר מגיל צעיר ועם נוער משכבות שונות, הוכיח חוכמת חיים מיוחדת וידע להתחבב על כולם. אהב ספורט והיה חובב כדורגל מושבע, עם אהדה פעילה לקבוצת הכדורגל הפועל כפר סבא. גם נהג לשחק כדורגל מדי סוף שבוע עם חבריו.

את שירותו הצבאי עשה אמי ביחידת הסיור של חטיבת גולני. לאחר השירות שב לאילת והשתלב בעסק המשפחתי - "מוניות סיוון".

אמי המשיך לחפש דרכים להתפתח מבחינה עסקית, ולאורך השנים היה בעל עסק לשטיפת כלי רכב, בעל מסעדת "שייקספיר מעורב" ומנהל עסק בתחום האלכוהול. בשנת 2006 פתח אמי את מאפיית "לחמים" בשכונת איזידור באילת.

בשנת 2004 נשא אמי לאישה את קרן, אותה הכיר עת למדו יחד בתיכון. בחודש נובמבר באותה שנה נולדה הבת יאן. אמי היה בעל ואב תומך ואוהב, גאה במשפחתו ומעורב מאוד בגידול הבת.

בבוקר יום שני י' בשבט תשס"ז (29.01.2007) נכנס מחבל מתאבד למאפיית "לחמים" באילת ופוצץ את חומר הנפץ שנשא על גופו. בפיגוע נרצחו שלושת השוהים במקום - אמי אלמליח ושותפו מיכאל בן סעדון, בעלי העסק, והעובד ישראל סמליוה.

אמי חיים היה בן 31 במותו. הובא למנוחות בבית העלמין באילת. הותיר אישה ובת, הורים ושתי אחיות.

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי