תפריט נגישות

מורן שושן ז''ל

בת רחל ושמעון
נולדה בכ"ח באייר תשמ"ג, 10/5/1983
התגוררה בחיפה
נפטרה לאחר פגיעה בפעולת איבה
בז' באדר ב' תשס"ג, 11/3/2003
מקום אירוע: חיפה - הכרמל, שדרות מוריה
תאריך אירוע: א' באדר ב תשס"ג, 05/03/2003
הובאה למנוחת עולמים בחיפה - שדה יהושע
אזור: ד, חלקה: קד, שורה: 4
הותירה: אם ושלוש אחיות
מורן מונצחת באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 76

קורות חיים

מורן, בת רחל ושמעון, נולדה בחיפה ביום כ"ח באייר תשמ"ג (10.05.1983). 17 דקות אחריה נולדה אחותה התאומה, סיון, שתיהן אחיות צעירות לשרונה ולמירה.

מורן הייתה ילדה מדהימה, יפה ואדיבה, נדיבה, חברותית ומוכשרת. למדה בבית הספר היסודי "אילנות", המשיכה לחטיבת ביניים בבית הספר "חוגים" וללימודי תיכון ב"אורט – חנה סנש" בחיפה, במגמת מזכירות, שם סיימה בהצלחה רבה י"ב כיתות.

מורן אהבה לשיר ולרקוד, הייתה בלהקת הנוער הלאומי, בלהקת צעירי חוגים, ובמיוחד אהבה לרקוד סלסה "כמו בסרטים" עם בן זוגה האהוב, ליאור.

בסיום לימודיה התיכוניים החליטה מורן לעשות שירות לאומי, וכך להתנדב ולתרום למדינת ישראל. את השירות עשתה בקופת חולים כללית, בסניף אבן-סיני בחיפה.

ביום רביעי בצהריים, 05.03.2003, פוצץ מחבל-מתאבד את חומר הנפץ שנשא על גופו באוטובוס אגד בקו 37, שעבר בשדרות מוריה בחיפה, על הכרמל. במקום נרצחו 15 אנשים, ורבים נפצעו. שניים מהפצועים, בהם מורן, מתו כעבור ימים אחדים.

באותו יום סיימה מורן את עבודתה במרפאה במסגרת השירות הלאומי, ועלתה לאוטובוס בדרכה לבקר חברה שלא ראתה זמן רב. היא נפצעה בפיגוע באורח אנוש, והועברה לבית החולים רמב"ם. לאחר שש יממות, בהן לא שבה להכרתה, נפטרה מורן ביום ז' באדר ב' תשס"ג (11.03.2003).

בת 19 שנים במותה. מורן הותירה אם ושלוש אחיות. הובאה למנוחות בבית העלמין שער הדס, חיפה.

בן זוגה האוהב של מורן, ליאור, ביטא בשיר את הקשר המיוחד ביניהם ואת כאבו הרב: "התמונות שבאלבום בי מעלות עוד זכרון, של אהבה שנקרעה פתאום, אני מרגיש יתום, חץ בתוך הלב וקור בעצמות, את לא נמצאת אתי עכשיו ולי קשה לנשום.

אהבה טהורה אהבה בלי גבולות, הלב הנשמה רוצים עוד לחוות, קשר חזק שאי אפשר לתאר, שכבר לא יהיה אבל תמיד יישאר.

יפה שלי מורן, חיים שלי שושן, הפסדתי את העולם שלי, מאז שאת נקטפת, הייתי נותן לך אהבה, את הכול במתנה, את חיים שלי חיים של אהבה..."

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי