תפריט נגישות

יצחק בבלאר ז''ל

בן מכמר ובנימין
נולד בה' בטבת תש"ד, 1/1/1944
התגורר בבת ים
חלל פעולת איבה
בכ"ו באייר תשס"ב, 7/5/2002
מקום אירוע: ראשון לציון - א. תעשייה חדש (שפילד)
הובא למנוחת עולמים בחולון
אזור: 1, גוש: 6, שורה: 10
הותיר: שלושה ילדים, שני נכדים, אחים ואחיות
יצחק מונצח באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 63

קורות חיים

יצחק, בן מכמר ובנימין, נולד בעיראק בה' בטבת תש"ד (01.01.1944). אחיהם של אברהם, נעים, ירדנה ונחמה. הוא עלה לישראל עם משפחתו בשנת 1950, והם התיישבו בתל אביב. יצחק למד בבית הספר "יונה הנביא" ביפו ובתיכון "מקס פיין" בתל אביב.

באמצע שנות השישים יצחק נישא, ובשנים הבאות נולדו שלושת ילדיו – חזי, טלי ונופר. הוא עבד במשך שנים אחדות בשיפוצי בתים, ובשנים האחרונות עבד בעבודות תחזוקה שונות - שימש מלגזן בתקופה מסוימת, אחר כך מחסנאי בקופת חולים, ובעבודתו האחרונה היה איש תחזוקה בחברת הממתקים "כרמית".

בשנת 1995, שנים אחדות לאחר גירושיו, יצחק התחתן עם אסתר (אתי), שאותה הכיר בנעוריו לפני שעברה עם הוריה לארצות הברית. אז, בצעירותם, כל אחד מהם התחתן והקים משפחה. לאחר ששניהם התגרשו אתי הגיעה ארצה, וכעבור זמן קצר השניים נישאו. קרובים מעידים כי השניים הירבו לטייל יחד, לבלות וליהנות זה מחברת זו. יצחק ואתי אהבו במיוחד לבלות עם נכדיו של יצחק, מור בן השלוש ושלי בת השנתיים. הם היו מגיעים לראותם ולשחק איתם מספר פעמים בכל שבוע.

בערב שלישי, כ"ו באייר תשס"ב (07.05.2002), יצאו יצחק ורעייתו לבלות ב"מועדון שפילד" שבאזור התעשייה החדש בראשון לציון, לאחר שאתי חזרה באותו יום מביקור ארוך אצל בתה בארצות הברית. סביב השעה 23:00 נכנס למקום מחבל-מתאבד פלסטינאי, כשהוא חמוש במזוודת נפץ מלאת מסמרים וחלקי מתכת אחרים. המחבל פוצץ את המזוודה, והתקרה קרסה על הנמצאים במקום. 15 בני אדם נרצחו בפיגוע, וכ-50 נפצעו. יצחק מת במקום, ואתי נפצעה קשה ונפטרה יום למחרת מפצעיה.

יצחק היה בן 58 במותו. הותיר בן ושתי בנות, נכד ונכדה, אחים ואחיות. הוא הובא למנוחת עולמים בבית העלמין בחולון, לצד רעייתו.

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי