תפריט נגישות

עדי שירן ז''ל

בת הילי ושמעון
נולדה בי"ח בחשוון תשמ"ה, 13/11/1984
התגוררה בחיפה
חללת פעולת איבה
בי"ח בניסן תשס"ב, 31/3/2002
מקום אירוע: חיפה - "מצה", נוה שאנן
הובאה למנוחת עולמים בחיפה - שדה יהושע
אזור: ד, חלקה: קד, שורה: 4
הותירה: הורים, אח ואחות
עדי מונצחת באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 76

קורות חיים

עדי, בת הילי ושמעון, נולדה בחיפה בי"ח בחשוון תשמ"ה (13.11.1984). ילדה שלישית להוריה, אחותם הקטנה של אייל ועינת.

עדי גדלה בחיפה. למדה בבית הספר היסודי "תל חי" ובחטיבת הביניים "עירוני ג'", המשיכה לבית הספר התיכון "ויצ'ו" ובכיתה י"א עברה ללמוד בתיכון "אנקורי" העירוני, בו החלה את מבחני הבגרות.

עדי הייתה נערה מלאת שמחת חיים, אשר אהבה לשחק ולשיר. היא שרה בלהקת הנוער "הלאובקים", שיחקה בסדנאות תיאטרון ואהבה מאוד את הבמה. מאוד אהבה מוזיקה, טעמה היה מגוון ובין היתר אהבה את הביטלס, חיים צינוביץ, כוורת, חנוך לוין ואמנים רבים נוספים.

עדי אף כתבה שירים, הלחינה אותם וניגנה אותם בגיטרה. מחברת שלה ובה 16 שירים שכתבה, וכן מכתבים ופתקים רבים שכתבה, הם מזכרת ממנה שמלווה את המשפחה יום יום. היא קיוותה להתקבל ללהקה צבאית עם גיוסה לצה"ל, או לשרת בתור מש"קית חינוך. אחרי הצבא, כך תכננה, תיסע ללונדון ללמוד משחק.

בצהרי יום ראשון י"ח בניסן, חול המועד פסח תשס"ב (31.03.2002), סמוך לשעה 14:45, נכנס מחבל-מתאבד למסעדת "מצה" בשכונת נווה שאנן בחיפה, ופוצץ את חגורת הנפץ שעל גופו. 15 בני אדם נרצחו בפיגוע, ולמעלה מ– 40 נפצעו.

עדי ומשפחתה נהגו לאכול מדי פעם במסעדה זו. באותו יום ראשון עדי סיימה שיעור נהיגה, חזרה לביתה, ויצאה יחד עם הוריה, שהיו בחופש, לאכול. עדי נרצחה בפיגוע, ושני ההורים נפצעו באורח קשה.

בת 17 במותה. עדי הובאה למנוחות בבית העלמין בחיפה. הותירה הורים, אח ואחות.

הוריה של עדי, שנפצעו קשה בפיגוע, החלו בתהליך שיקום ארוך. למעלה משנה אחרי הפיגוע האם הילי השתקמה ושוחררה מבית החולים. האב שמעון היה מאושפז שבע שנים עם פגיעה מוחית קשה, הוא לא התאושש וביום י"ז בניסן תשס"ט (11.04.2009) נפטר.

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי