תפריט נגישות

יובל אוזנה ז''ל

בן שולמית (סול) ודוד
נולד בכ"ז בתשרי תשל"ג, 5/10/1972
התגורר בירושלים
חלל פעולת איבה
בל' בשבט תשס"ד, 22/2/2004
מקום אירוע: ירושלים - גן הפעמון/עמק רפאים
הובא למנוחת עולמים בירושלים - הר המנוחות
אזור: דרום, גוש: 15, חלקה: א, שורה: 35
הותיר: אישה ושני ילדים, הורים, אח ושתי אחיות
יובל מונצח באנדרטה בהר הרצל בלוח מס' 61

קורות חיים

יובל, בן שולמית (סול) ודוד, נולד בירושלים בכ"ז בתשרי תשל"ג (05.10.1972). אח לרונית, אורלי ודן. גדל בירושלים, וסיים בית ספר תיכון מקצועי.

לאחר שירותו הצבאי עבד יובל כמלגזן ב"תנובה". בהמשך עבר לקואופ "מגה", שם עבד במחסן וקודם לתפקיד מחסנאי ראשי.

יובל נישא לקטי, והשניים הקימו את ביתם בשכונת פסגת זאב בירושלים. בספטמבר 1999 נולד דניאל, ובינואר 2001 נולדה טליה. יובל היה בעל ואב נפלא, אוהב, מפנק ומפרגן, שילדיו היו בשבילו עולם ומלואו. אהב את החיים, תמיד היה עם סבר פנים יפות, אהב לעזור ולהיענות לבקשות מאנשים ככל שיכל.

ביום ראשון ל' בשבט, ר"ח אדר תשס"ד (22.02.2004), בשעה 08:30 בבוקר, פוצץ מחבל-מתאבד את חומר הנפץ שבתיקו בתוך אוטובוס אגד בקו 14א, שעבר ליד תחנת הדלק הצמודה לגן הפעמון בירושלים. עשרות אנשים נפגעו בפיצוץ. שמונה אנשים נרצחו באוטובוס, בהם יובל.

הוא עבד במשמרת לילה, ובבוקר, כשסיים את משמרתו, נותר בעבודה עוד כמה דקות כדי להתקשר לנהג משאית ולהתנצל בפניו על טעות בחשבונית. רק אז עזב יובל את מקום העבודה, עלה על האוטובוס בדרכו לעזור לאימו במכולת שלה בשכונת מאה שערים, ונרצח בפיגוע.

בן 31 במותו. יובל הותיר אישה ושני ילדים, הורים, שתי אחיות ואח. הובא למנוחות בבית העלמין בגבעת שאול בירושלים, בחלקת המערבים (שומרי שבת).

"הכאב גדול מנשוא ואין שום דרך לתאר אותו", כתבה אשתו של יובל, "איבדנו אדם שיקר לנו מכול. איך קמים מכאן וממשיכים הלאה לגדל את הילדים ללא עזרתו התומכת של בעל נפלא ויקר?

כל יום שעובר הכאב גדל איתו, אך יחד עם הוריו, משפחתו וחברים קרובים אנו מנסים להמשיך בחיים, ולהתחזק למען הילדים הנפלאים".

אנו עושים כל מאמץ לדייק במידע המופיע, ומתנצלים אם אירעה טעות.
אם ברצונכם להעיר או לתקן פרטים בדף זה, אנא
צרו קשר.
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי