תפריט נגישות

מכלוף ליאון אסרף ז''ל

  • נר
    הודלק ע"י דוד אסרף
    בתאריך 27/04/2023,
    ו' באייר תשפ"ג

    היום יום הזכרון תשפ"ג 25.4.2023 שבעים וחמש שנים לעצמאות מדינת ישראל,אני ובני ביתי מתכבדים בזכות גדולה ובחרדת קודש, בהוקרה ובכאב קודר שאין לו סוף להדליק נר זכרון לזכרך אבא יקר גיבור שלי באזכרה לחללי פעולות האיבה.ביום זכרון קדוש זה אנו בוכים את לכתך על היום שנגדעו חייך בפעולת איבה פחדני ושפל שביצעו אוייבי המדינה,ערבים מוסלמים שטנים מפלצות אדם בני בליעל עלובים ומוגי לב ימח שמם וזיכרם.זכרך אבי היקר יהיה חקוק לנצח בקרב חללי מערכות ישראל לדורותיהם יחד עם זכרם של שאר יקירנו הקדושים במשפחה,בניהם בנך ואחי חיים ארז. תהי נשמתכם צרורה בצרור החיים ויושם כבוד במנוחתכם בגן עדן עם שאר הצדיקים וילווה אליכם השלום, ושהשם יקום דמך,אמן כן יהי רצון.

  • נר
    הודלק ע"י הביטוח הלאומי
    בתאריך 19/04/2023,
    כ"ח בניסן תשפ"ג

    בהתקרב יום הזיכרון התשפ"ג עובדי הביטוח הלאומי מחבקים את המשפחות השכולות ומדליקים בהרכנת ראש נר זה, יהא זכר חללי האיבה ברוך לעד.

  • נר
    הודלק ע"י דוד אסרף
    בתאריך 04/05/2022,
    ג' באייר תשפ"ב

    היום יום הזכרון 4.5.2022 בשנת 74 לעצמאות מדינת ישראל,אני מתכבד אבי היקר יחד עם כל בני ביתי להדליק לך נר זכרון באזכרה לנופלי חללי צהל ואזרחים נפגעי פעולות איבה. ביום זכרון קדוש זה אנו מרכינים ראשינו בצער רב, ובוכים את לכתך, אנו ביום זה חולקים לך כבוד ומוקירים את זכרך כחלל שנפל בפעולת איבה פחדני ושפל שביצעו מחבלים מרצחים מוסלמים ערבים בני שטן, ארורים עלובים ומוגי לב מזרע עמלק ימח שמם וזיכרם, על קרית שמונה בשנת 1981.זכרך ברוך יהיה בליבי לעד,ביחד עם זכרם של אמא ויקטוריה ובנך קצין צהל רב סרן חיים ארז ז"ל, שהוא גם אחי היקר. זכריכם יהיה חקוק לנצח בקרב חללי מערכות ישראל לדורותיהם. נוחו בשלום על משכביכם ותהי נשמתכם בגן עדן עם שאר הצדיקים, ונזכור אותכם בצרור חיינו לעולמים,אמן כן יהי רצון.

  • נר
    הודלק ע"י המוסד לביטוח לאומי
    בתאריך 25/04/2022,
    כ"ד בניסן תשפ"ב

    ביום הזיכרון התשפ"ב עובדי הביטוח הלאומי מרכינים ראש ומדליקים נר. זכר החללים כולם נצור בליבנו לעד.

  • נר
    הודלק ע"י דוד אסרף
    בתאריך 14/04/2021,
    ב' באייר תשפ"א

    היום יום הזכרון 14.4.2021 שנת 73 לעצמאות מדינת ישראל,אני ובני ביתי ונכדיך היקרים מדליקים לך נר זכרון באזכרה לחללי פעולות האיבה וחללי פעולות האיבה בקרית שמונה.ביום זה אנו מרכינים ראש וחולקים לך אבא שלי יקר הי"ד. ביום זה אנו מוקירים את זכרך כחלל נפגע פעולת איבה פחדני שבוצע ע"י אוייבי המדינה, מחבלים ערבים מוסלמים ארורים בני בליעל, רוצחים שפלים ומוגי לב על העיר קרית שמונה. השנה להבדיל משנה שעברה שלא יכולנו להתייחד עם זכרך בשל מגיפת הקורונה, השנה כן התאפשר לנו להגיע אליך ולחלוק לך ים של כבוד.זכרך ברוך יהיה יחד עם שמם של אמא ויקטוריה ובנך רב סרן חיים ארז ז"ל. זכריכם יהיה חקוק לנצח בקרב חללי מערכות ישראל לדורותיהם. נוחו בשלום על משכביכם, יחד עם שאר בני משפחתינו הנוספים האהובים, ויהיה זכריכם צרור בצרור חיינו לעולמים.אמן כן יהי רצון.

  • נר
    הודלק ע"י המוסד לביטוח לאומי
    בתאריך 08/04/2021,
    כ"ו בניסן תשפ"א

    ביום הזיכרון תשפ"א, אנו, עובדי המוסד לביטוח לאומי, מרכינים ראש לזכר יקיריכם ומדליקים נר. זכר כל החללים בליבנו לעד.

  • נר
    הודלק ע"י איתןת.נ.צ.ב.ה אליאס
    בתאריך 08/04/2021,
    כ"ו בניסן תשפ"א

    ת.נ.צ.ב.ה

  • נר
    הודלק ע"י דוד אסרף
    בתאריך 27/04/2020,
    ג' באייר תש"פ

    היום ערב יום הזכרון 27.4.2020 ג באייר תש"פ שנת 72 לעצמאות מדינת ישראל,אני בנך דוד ובני משפחתי ונכדיך אריה, מדליקים לך נר זכרון באזכרה לנופלי חללי צה"ל ואזרחים נפגעי פעולות איבה. ביום זה אנו מרכינים ראש, וחולקים לך כבוד אבא שלי יקר הי"ד. ביום זה אנו מוקירים את זכרך כחלל נפגע פעולת איבה בקריית שמונה, בעת פיגוע פחדני שבוצע ע"י אוייבי מדינת ישראל,מחבלים ערבים ארורים, רוצחים שפלים ומוגי לב. השנה זוהי שנה קשה במיוחד כי לדאבונינו מגיפת הקורונה שפקדה את הארץ, תמנע מאיתנו השנה להתייחד עם זכרך במקום מנוחתיך. זכרך ברוך יהיה בליבנו לעד יחד עם שמם של יתר יקירנו ובהם בנך הקצין רס"ן חיים ארז, שהוא גם אחי היקר. זכריכם יהיה חקוק לנצח בקרב חללי מערכות גבורי ישראל לדורותיהם. נוחו בשלום על משכבכם,יחד עם שאר בני משפחתינו הנוספים האהובים, ויהיה זכרכם צרור בצרור חיינו לעולמים, אמן כן יהי רצון.

  • נר
    הודלק ע"י המוסד לביטוח לאומי
    בתאריך 22/04/2020,
    כ"ח בניסן תש"פ

    ביום הזיכרון תש"ף, עובדי המוסד לביטוח לאומי מרכינים ראש לזכר יקיריכם ומדליקים נר. זכר החללים בליבנו לעד.

  • נר
    הודלק ע"י דוד אסרף
    בתאריך 07/05/2019,
    ב' באייר תשע"ט

    הודלק ע"י דוד -ואריה ומשפחת אסרף היום ערב יום הזכרון 7.5.2019 ב' באייר תשע"ט שנת 71 לעצמאות מדינת ישראל,אני בנך דוד ויחד עם בני משפחתי,מדליקים לך נר זכרון באזכרה לנופלי חללי צה"ל ואזרחים נפגעי פעולות איבה. ביום זה אנו מרכינים ראש וחולקים לך כבוד-אבא שלי יקר,ביום זה אנו מוקירים את זכרך כחלל נפגע פעולת איבה בקריית שמונה, בעת פיגוע שבוצע על ידי אוייבי מדינת ישראל,מחבלים ערבים רוצחים שפלים ומוגי לב. זכרך ברוך יהיה בליבנו לעד,יחד עם שמו של בנך הקצין רס"ן חיים-ארז, שהוא גם אחי היקר.זכריכם יהיה חקוק לנצח בקרב חללי מערכות ישראל לדורותיהם. נוחו בשלום על משכבכם אבא שלי היקר, ואחי היקר,ויהיה זכרכם צרור בצרור חיינו לעולמים.

  • נר
    הודלק ע"י דוד-ואריה אסרף
    בתאריך 17/04/2018,
    ב' באייר תשע"ח

    היום ערב יום הזכרון 17.4.2018 ב' באייר תשע"ח שנת ה 70 לעצמאות מדינת ישראל,אני בנך דוד, ונכדיך-אריה ,מדליקים לך נר זכרון באזכרה לנופלי חללי צה"ל ואזרחים נפגעי פעולות איבה, ומוקירים את זכרך כחלל בקרית שמונה בעת פיגוע פעולת איבה ע"י מחבלים מרצחים ערבים שפלים. זכרך ברוך יהיה בליבנו לעד, ושמך והשם של רס"ן חיים-ארז בנך,יהיה חקוק לנצח בקרב חללי מערכות גבורי ישראל לדורותיהם.נוחו בשלום על משכבכם אבי ואחי היקרים.

  • נר
    הודלק ע"י דוד אסרף
    בתאריך 16/07/2017,
    כ"ב בתמוז תשע"ז

    אבא יקר היום דוד בנך ואריה נכדיך מדליקים לך נר זכרון באזכרה השנתית שלך כ"ב תמוז תשע"ז,16.7.2017ומוקירים את זכרך בנופלך כחלל בקרית שמונה בעת פיגוע פעולת איבה ע"י מחבלים מרצחים ערבים שפלים. זכרך ברוך יהיה בליבנו לעד, ושמך יהיה חקוק לנצח בקרב חללי מערכות גבורי ישראל לדורותיהם.

  • נר
    הודלק ע"י david azraf
    בתאריך 01/05/2017,
    ה' באייר תשע"ז

    אבא וסבא יקר היום יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל אני דוד בנך,ואריה נכדיך מדליקים לך נר זכרון.אוהבים אותך ומתגעגעים...

  • נר
    הודלק בתאריך 28/01/2017, א' בשבט תשע"ז

  • נר
    הודלק בתאריך 19/08/2016, ט"ו באב תשע"ו

  • נר
    הודלק ע"י 4343
    בתאריך 05/04/2016,
    כ"ו באדר ב תשע"ו

  • נר
    הודלק ע"י דוד אסרף
    בתאריך 12/04/2012,
    כ' בניסן תשע"ב

    אבא שלי היקר תמיד אזכור אותך בליבי כל חיי.אגב לבן שלי שנולד שהוא בעצם הנכד שלך קראתי לו על שמך-אריה,ה' ישמור אותו,ואתה אבא שלי יקר תמיד תתפלל עלינו.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה
פיתוח מאגרי מידע לוגו חברת דידקטי